Predaj vstupeniek online
Lístky na svoje podujatie môžeš predávať online cez náš portál alebo cez svoj web. Inviton podporuje platbu kartou, internetbankingom i platby prevodom. Všetky transakcie sú zabezpečené cez platobný systém 24-pay. Predpredaj vstupeniek však môžeš realizovať aj priamo na svojom vlastnom webe, a to cez iframe, API alebo plugin.
Systém Inviton predstavuje jednoduchú samoobslužnú platformu pre online predaj vstupeniek. Vytvorenie eventu je jednoduché, časovo nenáročné a zadarmo. Službu samoobslužného systému pre online predpredaj vstupeniek ponúkame ako jedny z mála na slovenskom trhu a sme plne mobile-friendly, čo značí, že naše stránku sú optimalizované aj pre mobilné telefóny a iné dotykové zariadenia, čím sa zaručuje maximálny komfort nakupujúceho. Váš event si dokážete kompletne prispôsobiť [taktiež mobile-friendly] a vyťažiť tak z Vášho online predpredaja úplné maximum. Predajom vstupenky sa pre nás však ozajstná práca iba začína, našim cieľom je podporiť promotérov aj pri ďalšej práci s kupujúcimi či už pred, alebo priamo na evente. Pre lepšiu predstavu, ako to celé funguje si prosím preštudujte sekciu "SLUŽBY"
Cena za službu je do 5% z ceny lístka, minimálne však 0,60€ bez ďalších skrytých poplatkov
Náš portál ponúka rôzne možnosti platby za online predaj vstupeniek. Podporujeme platbu platobnou kartou, vybranými internetbankingmi, ako aj prevodom na bankový účet. Všetky transakcie sú zabezpečené, platba prebieha cez platobný systém 24-pay.
Platforma
Vďaka platforme Inviton bude event manažment pre teba hračkou. Vyskúšaj si ho v praxi.
Preskúmaj 16 výhod, ktoré získaš vďaka organizácii udalostí cez Inviton.
- Vytvor nový event do 15 min (zdarma)
- Vyskladaj si profi grafiku
- Predaj vstupeniek online
- Využívaj dynamické registračné formuláre
- Sleduj prehľadné reporty predaja
- Vytváraj zľavové poukážky
- Rozošli e-mailové pozvánky svojej databáze
- Manažuj zoznamy návštevníkov
- Kontroluj vstupy rýchlejšie
- Predávaj vstupenky priamo na mieste
- Tlač menovky pri registrácii
- Kontroluj pohyb účastníkov
- Vytvoríme ti mobilnú appku
- Registrácia návštevníkov
- Interakcia s publikom
- Inviton Scheduler
Inviton je online platforma pre organizátorov eventov, kde si môžeš všetko nastaviť sám. Platíš iba poplatok za predaj vstupeniek alebo za dodatočné služby. Celú platformu si môžeš zakúpiť aj ako samostatnú licenciu.
Vytvor nový event do 15 min (zdarma)
Zaregistruj sa a vytvor si event úplne zdarma. Zadaj základné údaje ako názov, miesto, čas či popis udalosti. Organizuješ konferenciu, workshop, festival alebo koncert? Zaraď ho do správnej kategórie. Chceš predávať rôzne druhy vstupeniek? Každá z nich môže mať dokonca vlastný registračný formulár. Otestuj si Inviton v praxi.
Predaj vstupeniek online
Lístky na svoje podujatie môžeš predávať online cez náš portál alebo cez svoj web. Inviton podporuje platbu kartou, internetbankingom i platby prevodom. Všetky transakcie sú zabezpečené cez platobný systém 24-pay. Predpredaj vstupeniek však môžeš realizovať aj priamo na svojom vlastnom webe, a to cez iframe, API alebo plugin.
Využívaj dynamické registračné formuláre
Že čo to je? Dynamický formulár sa prispôsobuje vyplneným hodnotám. Napr. ak človek odpovie „áno“, zobrazí sa ďalšie pole, ak vyplní „nie“, pole sa nezobrazí a pod. Použi náš intuitívny konfigurátor a pri nákupe lístkov online získaš od účastníkov všetky potrebné informácie.
Kontakt
Inviton s.r.o.
Nové Záhrady I, č.11,
821 05 Bratislava
Slovenská republika
Používaš našu platformu na manažovanie podujatí a potrebuješ pomoc? Neváhaj nás kontaktovať.