Ako ti Inviton uľahčí organizáciu eventu?
Preskúmaj 16 výhod, ktoré získaš vďaka organizácii udalostí cez Inviton.
Vytvor nový event do 15 min (zdarma)
Zaregistruj sa a vytvor si event úplne zdarma. Zadaj základné údaje ako názov, miesto, čas či popis udalosti. Organizuješ konferenciu, workshop, festival alebo koncert? Zaraď ho do správnej kategórie. Chceš predávať rôzne druhy vstupeniek? Každá z nich môže mať dokonca vlastný registračný formulár. Otestuj si Inviton v praxi.
Vyskúšaj Inviton zdarmaVyskladaj si profi grafiku
Profesionálne vyzerajúce vstupenky, e-maily, pozvánky či menovky? Vyrob si vlastné cez náš drag&drop grafický nástroj alebo si vyber dizajn z pripravených šablón. Ak chceš niečo extra, ozvi sa nám. Naši grafici ti na mieru vyrobia všetko, čo budeš potrebovať.
Zisti viacPredaj vstupeniek online
Lístky na svoje podujatie môžeš predávať online cez náš portál alebo cez svoj web. Inviton podporuje platbu kartou, internetbankingom i platby prevodom. Všetky transakcie sú zabezpečené cez platobný systém 24-pay. Predpredaj vstupeniek však môžeš realizovať aj priamo na svojom vlastnom webe, a to cez iframe, API alebo plugin.
Zisti viacVyužívaj dynamické registračné formuláre
Že čo to je? Dynamický formulár sa prispôsobuje vyplneným hodnotám. Napr. ak človek odpovie „áno“, zobrazí sa ďalšie pole, ak vyplní „nie“, pole sa nezobrazí a pod. Použi náš intuitívny konfigurátor a pri nákupe lístkov online získaš od účastníkov všetky potrebné informácie.
Zisti viacSleduj prehľadné reporty predaja
V Invitone si jednoducho zobrazíš štatistiku predaja vstupeniek i detailné info o návštevníkoch. Všetky dáta sú z hľadiska GDPR ošetrené. Vieš ich tak využiť na ďalšie marketingové aktivity, a tiež na zasielanie informácií účastníkom aj po evente.
Zisti viacVytváraj zľavové poukážky
Chceš motivovať zákazníkov ku kúpe lístkov zľavami? Jednoducho si vytvor zľavové poukážky, resp. kupóny. Môžu byť na konkrétnu sumu alebo v percentách. Použiteľné viackrát či len raz. Platné neobmedzene alebo časovo ohraničené. Je to na tebe.
Zisti viacRozošli e-mailové pozvánky svojej databáze
Chceš pozvať svojich zákazníkov na nové podujatie? Importuj svoju databázu kontaktov do Invitonu. Priamo zo systému môžeš rozposlať personalizované RSVP pozvánky aj s dynamickým registračným formulárom.
Zisti viacManažuj zoznamy návštevníkov
Pracuj efektívne so svojím guest listom. Pridávať a upravovať podrobnosti o účastníkoch môžeš manuálne alebo všetko importovať či exportovať z Excelu podľa potreby. Dokonca aj partneri podujatia môžu následne pridávať a upravovať tebou definované množstvo návštevníkov. Vyhni sa zdĺhavému kontrolovaniu duplicitne zadaných emailov!
Zisti viacKontroluj vstupy rýchlejšie
Páči sa ti jednoduchá a rýchla kontrola vstupov na event? Máme pre teba mobilnú aplikáciu (pre iOS aj Android) na snímanie QR kódov, ale vieme ti zapožičať aj výkonné čítačky. Vyhľadaj návštevníka v zozname vďaka guest listu v tablete. Validuj vstupy online či offline. Dokonca aj do viacerých zón.
Zisti viacPredávaj vstupenky priamo na mieste
Vstupenky môžeš predávať aj „offline“, a to priamo na mieste podujatia. Vytlačíš si ich prostredníctvom POS modulu – platobného terminálu, ktorý ti požičiame, keď budeš chcieť.
Zisti viacTlač menovky pri registrácii
Hneď pri registrácii môžeš účastníkovi vytlačiť menovku, či už sa rozhodneš pre plastovú kartičku, štítok s menom alebo náramok. Na tlač kariet a menoviek ti požičiame tlačiarne a všetok potrebný hardware.
Zisti viacKontroluj pohyb účastníkov
Kde a koľko času trávia návštevníci tvojho eventu? Pomocou RFID antén a čipových kariet dokážeš sledovať pohyb účastníkov počas podujatia. Pozri si prehľadné reporty cez mobil či tablet. A čo bezhotovostný kreditný systém? Tzv. cashless systém neskutočne urýchľuje platby najmä v stánkoch na festivaloch či veľtrhoch. Netvoria sa tak rady a pre účastníkov je to pohodlnejšie. Systém zároveň zabezpečuje kontrolu predaja u každého vystavovateľa.
Zisti viacVytvoríme ti mobilnú appku
Chceš zhromaždiť všetky info pre účastníkov na jednom mieste? Priamo v ich mobile? Program, účinkujúci, partneri, podmienky podujatia, dokonca aj moduly ako fotostena či faceswap. To všetko a ešte viac môže obsahovať personalizovaná mobilná aplikácia pre Andriod / iOS. Zver nám do rúk vývoj eventovej aplikácie. Grafický dizajn navrhneme my alebo nám ho môžeš dodať aj ty.
Zisti viacRegistrácia návštevníkov
Registruj a manažuj hostí na viacerých zariadeniach v reálnom čase. Identifikácia je možná scanovaním prípadne vyhľadaním návštevníka v zozname. Mobilná aplikácia je dostupná pre iOS/Android.
Zisti viacInterakcia s publikom
Modul na pokladanie otázok prednášajúcemu na evente a získanie spätnej väzby pomocou dotazníkov. Modul je samoobslužný a vieš si ho nastaviť a customizovať v priamo v administrácii tvojho eventu.
Zisti viacInviton Scheduler
Využi náš nástroj, ktorý ti pomôže pri zostavení programu konferencie a plánovaní priestorov a miestností. Eliminuj excelovské tabuľky účastníkov a pomocou funkcie importu ľudí jednoducho spravuj hostí, rečníkov a účastníkov priamo v sytéme. Inviton Scheduler ťa upozorní na konflikty v programe spíkrov a ty ich budeš vedieť jednoducho odstrániť.
Zisti viacChceš vedieť viac?
Inviton má naozaj priveľa funkcií a výhod, aby sa sem vošli. Preto si radšej podrobne prejdi celý zoznam vlastností. Inšpiruj sa a zisti, čo všetko s ním môžeš pred/na svojej akcii dokázať.
Platforma
Vďaka platforme Inviton bude event manažment pre teba hračkou. Vyskúšaj si ho v praxi.
Preskúmaj 16 výhod, ktoré získaš vďaka organizácii udalostí cez Inviton.
- Vytvor nový event do 15 min (zdarma)
- Vyskladaj si profi grafiku
- Predaj vstupeniek online
- Využívaj dynamické registračné formuláre
- Sleduj prehľadné reporty predaja
- Vytváraj zľavové poukážky
- Rozošli e-mailové pozvánky svojej databáze
- Manažuj zoznamy návštevníkov
- Kontroluj vstupy rýchlejšie
- Predávaj vstupenky priamo na mieste
- Tlač menovky pri registrácii
- Kontroluj pohyb účastníkov
- Vytvoríme ti mobilnú appku
- Registrácia návštevníkov
- Interakcia s publikom
- Inviton Scheduler
Inviton je online platforma pre organizátorov eventov, kde si môžeš všetko nastaviť sám. Platíš iba poplatok za predaj vstupeniek alebo za dodatočné služby. Celú platformu si môžeš zakúpiť aj ako samostatnú licenciu.
Kontakt
Inviton s.r.o.
Nové Záhrady I, č.11,
821 05 Bratislava
Slovenská republika
Používaš našu platformu na manažovanie podujatí a potrebuješ pomoc? Neváhaj nás kontaktovať.