;

Ako ti Inviton uľahčí organizáciu eventu?

Preskúmaj 13 výhod, ktoré získaš vďaka organizácii udalostí cez Inviton.

Vytvor nový event do 15 min (zdarma)

Zaregistruj sa a vytvor si event úplne zdarma. Zadaj základné údaje ako názov, miesto, čas či popis udalosti. Organizuješ konferenciu, workshop, festival alebo koncert? Zaraď ho do správnej kategórie. Chceš predávať rôzne druhy vstupeniek? Každá z nich môže mať dokonca vlastný registračný formulár. Otestuj si Inviton v praxi.

Vyskúšaj Inviton zdarma

Vyskladaj si profi grafiku

Profesionálne vyzerajúce vstupenky, e-maily, pozvánky či menovky? Vyrob si vlastné cez náš drag&drop grafický nástroj alebo si vyber dizajn z pripravených šablón. Ak chceš niečo extra, ozvi sa nám. Naši grafici ti na mieru vyrobia všetko, čo budeš potrebovať.

Zisti viac

Predaj vstupeniek online

Lístky na svoje podujatie môžeš predávať online cez náš portál alebo cez svoj web. Inviton podporuje platbu kartou, internetbankingom i platby prevodom. Všetky transakcie sú zabezpečené cez platobný systém 24-pay. Predpredaj vstupeniek však môžeš realizovať aj priamo na svojom vlastnom webe, a to cez iframe, API alebo plugin.

Zisti viac

Využívaj dynamické registračné formuláre

Že čo to je? Dynamický formulár sa prispôsobuje vyplneným hodnotám. Napr. ak človek odpovie „áno“, zobrazí sa ďalšie pole, ak vyplní „nie“, pole sa nezobrazí a pod. Použi náš intuitívny konfigurátor a pri nákupe lístkov online získaš od účastníkov všetky potrebné informácie.

Zisti viac

Sleduj prehľadné reporty predaja

V Invitone si jednoducho zobrazíš štatistiku predaja vstupeniek i detailné info o návštevníkoch. Všetky dáta sú z hľadiska GDPR ošetrené. Vieš ich tak využiť na ďalšie marketingové aktivity, a tiež na zasielanie informácií účastníkom aj po evente.

Zisti viac

Vytváraj zľavové poukážky

Chceš motivovať zákazníkov ku kúpe lístkov zľavami? Jednoducho si vytvor zľavové poukážky, resp. kupóny. Môžu byť na konkrétnu sumu alebo v percentách. Použiteľné viackrát či len raz. Platné neobmedzene alebo časovo ohraničené. Je to na tebe.

Zisti viac

Rozošli e-mailové pozvánky svojej databáze

Chceš pozvať svojich zákazníkov na nové podujatie? Importuj svoju databázu kontaktov do Invitonu. Priamo zo systému môžeš rozposlať personalizované RSVP pozvánky aj s dynamickým registračným formulárom.

Zisti viac

Manažuj zoznamy návštevníkov

Pracuj efektívne so svojím guest listom. Pridávať a upravovať podrobnosti o účastníkoch môžeš manuálne alebo všetko importovať či exportovať z Excelu podľa potreby. Dokonca aj partneri podujatia môžu následne pridávať a upravovať tebou definované množstvo návštevníkov. Vyhni sa zdĺhavému kontrolovaniu duplicitne zadaných emailov!

Zisti viac

Kontroluj vstupy rýchlejšie

Páči sa ti jednoduchá a rýchla kontrola vstupov na event? Máme pre teba mobilnú aplikáciu (pre iOS aj Android) na snímanie QR kódov, ale vieme ti zapožičať aj výkonné čítačky. Vyhľadaj návštevníka v zozname vďaka guest listu v tablete. Validuj vstupy online či offline. Dokonca aj do viacerých zón.

Zisti viac

Predávaj vstupenky priamo na mieste

Vstupenky môžeš predávať aj „offline“, a to priamo na mieste podujatia. Vytlačíš si ich prostredníctvom POS modulu – platobného terminálu, ktorý ti požičiame, keď budeš chcieť.

Zisti viac

Tlač menovky pri registrácii

Hneď pri registrácii môžeš účastníkovi vytlačiť menovku, či už sa rozhodneš pre plastovú kartičku, štítok s menom alebo náramok. Na tlač kariet a menoviek ti požičiame tlačiarne a všetok potrebný hardware.

Zisti viac

Kontroluj pohyb účastníkov

Kde a koľko času trávia návštevníci tvojho eventu? Pomocou RFID antén a čipových kariet dokážeš sledovať pohyb účastníkov počas podujatia. Pozri si prehľadné reporty cez mobil či tablet. A čo bezhotovostný kreditný systém? Tzv. cashless systém neskutočne urýchľuje platby najmä v stánkoch na festivaloch či veľtrhoch. Netvoria sa tak rady a pre účastníkov je to pohodlnejšie. Systém zároveň zabezpečuje kontrolu predaja u každého vystavovateľa.

Zisti viac

Vytvoríme ti mobilnú appku

Chceš zhromaždiť všetky info pre účastníkov na jednom mieste? Priamo v ich mobile? Program, účinkujúci, partneri, podmienky podujatia, dokonca aj moduly ako fotostena či faceswap. To všetko a ešte viac môže obsahovať personalizovaná mobilná aplikácia pre Andriod / iOS. Zver nám do rúk vývoj eventovej aplikácie. Grafický dizajn navrhneme my alebo nám ho môžeš dodať aj ty.

Zisti viac

Chceš vedieť viac?

Inviton má naozaj priveľa funkcií a výhod, aby sa sem vošli. Preto si radšej podrobne prejdi celý zoznam vlastností. Inšpiruj sa a zisti, čo všetko s ním môžeš pred/na svojej akcii dokázať.

Stiahnuť celý zoznam

Platforma

Vďaka platforme Inviton bude event manažment pre teba hračkou. Vyskúšaj si ho v praxi.

Preskúmaj 13 výhod, ktoré získaš vďaka organizácii udalostí cez Inviton.

  • Vytvor nový event do 15 min (zdarma)
  • Vyskladaj si profi grafiku
  • Predaj vstupeniek online
  • Využívaj dynamické registračné formuláre
  • Sleduj prehľadné reporty predaja
  • Vytváraj zľavové poukážky
  • Rozošli e-mailové pozvánky svojej databáze
  • Manažuj zoznamy návštevníkov
  • Kontroluj vstupy rýchlejšie
  • Predávaj vstupenky priamo na mieste
  • Tlač menovky pri registrácii
  • Kontroluj pohyb účastníkov

Inviton je online platforma pre organizátorov eventov, kde si môžeš všetko nastaviť sám. Platíš iba poplatok za predaj vstupeniek alebo za dodatočné služby. Celú platformu si môžeš zakúpiť aj ako samostatnú licenciu.

Zisti viac Vytvor si event

Kontakt

Inviton s.r.o.
Prievozská 14
821 09 Bratislava
Slovenská republika