;

Vy ešte stále predtláčate menovky pred eventom?

Ak plánujete podujatie, na ktorom budete využívať menovky určite riešite ako čo najefektívnejšie vytlačiť menovky, bez toho aby ste zruinovali svoj rozpočet a zároveň nemali zbytočne veľa odpadu.

Predtlačené menovky môžu byť problémom, lebo do výroby ich musíte zadať niekoľko dní pred samotnou konferenciou a pritom ešte deň pred eventom sa vám menia a dopĺňajú mená na zozname hostí.

Je čas opustiť tradičnú tlač menoviek z minulosti.

 

 

Tu je top 10 dôvodov, prečo prejsť na tlač menoviek na mieste eventu!

 

 1. Je to aktuálne

Nie je potrebné ukončiť registráciu niekoľko dní pred podujatím, aby ste vytlačili svoje badge. Vaši návštevníci sa môžu pohodlne registrovať, prípadne meniť mená zaregistrovaných osôb ešte aj tesne pred samotným eventom.

2. Je to flexibilné

Tlač na mieste eventu môže byť v rôznych farbách alebo prevedeniach podľa kategórií, môže byť personalizovaná - s unikátnymi QR kódmi, fotkami. Takisto je možné využiť technológie RFID a NFC… to všetko prispieva k lepšiemu zážitku návštevníkov a vystavovateľov.

3. Je to udržateľné

Žiadne ďalšie zbytočne vytlačené badge pre ľudí, ktorí neprídu alebo pre tých, ktorí na poslednú chvíľu zmenia meno účastníka, a žiadne ďalšie plastové obaly. Riešením sú papierové karty, na ktoré sa natlačí už len nálepka s personalizovanými údajmi, prípadne sú k dispozícii dokonca aj biodegradovateľné karty, ktoré sú kvalitou na nerozoznanie od plastových kariet.

4. Je to rýchlejšie

Trvá len 1,5 sekundy od naskenovania vstupenky pokiaľ je vytlačená nálepka s personalizovanými údajmi a len 5 sekúd pokiaľ je vytlačená celá plastová karta v prípade, že tlačíte priamo na kartu. Navyše čím väčší je počet účastníkov, tým dlhšie trvá vyhľadanie tej správnej predtlačenej menovky. A problémom môže byť takisto ak chcete rozdeliť registráciu na 2 rozdielne miesta.

5. Je to lacnejšie

Žiadny premrhaný čas pred eventom prípravou personalizovaných menoviek. Registrácia s tlačou na mieste prebieha niekoľko krát rýchlejšie a tým sa znižuje počet potrebných zamestnancov pri registrácii až o 50%.

6. Je to profesionálne

Aj ľudia, ktorí na konferenciu prídu napr. za kolegu dostávajú menovku rovnakej kvality ako ostatní návštevníci. Žiadne ručne vypísané alebo nesprávne napísané menovky!

7. Je to online

Inviton kontrola vstupov sleduje všetky príchody návštevníkov. Tým pádom môžete live vidieť počet návštevníkov, ktorí už sú na akcii a zároveň aj najaktuálnejšie dáta návštevníkov. Ak využijete na menovkách QR kódy, prípadne zabudované RFID alebo NFC, tak môžete ľahko sledovať správanie účastníkov konferencie a zistiť tak počet ľudí, prípadne čas strávený v jednotlivých prednáškových miestnostiach.

8. Je to bezpečné

Profilové obrázky môžu byť na vašich menovkách vytlačené priamo z registračnej databázy kam si návštevníci sami nahrajú svoju foto. Do systému môžete dokonca nahrať blacklist, aby ste vylúčili nechcených hostí.

9. Je to príležitosť

Veľké obojstranné menovky poskytujú dostatok miesta na všetky potrebné informácie – mapa miesta konania, logá partnerov, QR kód – ktorý môže byť okrem kontroly vstupov do jednotlivých priestorov eventu využítý aj na zdieľanie kontaktov – napríklad pomocou aplikácie Badgino.

10. Je to menej stresujúce

Buďme úprimní: ktorý event manager zbytočne nestratil hodiny pred udalosťou pripravou menoviek? A práve keď si myslíte, že ste pripravení, objaví sa nový zoznam so zmenami a zrušeniami. Neexistuje lepší spôsob, ako mať všetko aktuálne ako je tlač badge-ov na mieste konania eventu! 

Príprava vopred je vždy dôležitá, ale ako každý event manager vie, vždy sa na poslednú chvíľu vyskytne nejaký problém. Najmä vďaka účastníkom, ktorí sa zaregistrujú tesne pred eventom, prípadne menia svoje registračné údaje ešte po termíne. 

Šetrite čas, odpad a stres vytlačením menoviek priamo na konferencii a využite svoju energiu na dôležitejšie veci.

Kontakt

Inviton s.r.o.
Nové Záhrady I, č.11,
821 05 Bratislava
Slovenská republika